• وظایف دفتر

1- برنامه ریزی و تعیین شاخصها و استانداردهای ایجاد، توسعه و ساخت و ساز فضاهای فرهنگی و هنری و ساختمانها و تاسیسات وزارتخانه
2- بررسی ساختارها و شناخت ضرورتهای مربوط به ترمیم و تعمیرات عمرانی فضاهای فرهنگی و ابنیه اداری وزارتخانه
3- مطالعه، بررسی و شناخت نیازهای عمرانی وزارتخانه به منظور ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی و هنری
4- مدیریت و نظارت بر مجموعه ساخت و ساز، احداث و توسعه فضاهای فرهنگی و هنری در قالب اعتبارات عمرانی
5- نظارت بر فعالیتهای مشاوران و پیمانکاران براساس مفاد قراردادها و شاخصهای فنی مرتبط
6- انعقاد قرارداد در چار چوب قوانین و مقررات مربوط با همکاری واحدهای ذیربط(مناقصات)
7- نظارت بر پیشرفت فیزیکی طرحها و پروژه های عمرانی و انطباق با مفاد قراردادها
8- مدیریت طرحها و پروژه های عمرانی و انتخاب مشاوران و پیمانکاران
9- پیگیری تامین اعتبارات پروژه ها و تائید صورت وضعیت ها
10- اظهار نظر در خصوص استانداردهاو شاخصهای فنی طرحها و پروژه های عمرانی
11- گرد آوری اطلاعات و مشخصات فنی، نقشه ها، سوابق و اسناد و مدارک مربوط به ابنیه وزارتخانه
12- تشکیل بانک اطلاعاتی در خصوص شناسنامه ساختمانها و تاسیسات مشتمل بر مشخصات فنی ساختمانها، عرصه، اعیان و ....
13- شرکت در مجامع تخصصی مربوطه نظیر شهرداریها، وزارت مسکن و شهرسازی، سازمان ثبت اسناد و املاک و ... به منظور آگاهی از آخرین تصمیمات فنی و نیز اخذ اسناد و مدارک فنی مربوط به تغییر کاربری ها و غیره
14- انجام سایر امور ارجاعی از سوی معاونتها و سایر واحدهای وزارتخانه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد
logo-samandehi
شعار سال در فوتر